African Accounting &
Finance Association

• News

East African AAFA Virtual Research Seminar for PhD Scholars - 19th November 2020

28 Oct 2020 10:44 PM | Laura Achiro (Administrator)

Greetings to you from AAFA Secretariat.

I am pleased to inform you that we shall be holding the 1st East African Virtual Research Seminar for PhD Scholars on Thursday 19th November, 2020 at 14:00 East African Time (EAT). The seminar (in English) is targeted at supporting PhD students in their research journey and thus is open to all doctoral accounting and finance students, as well as prospective doctoral students and supervisors. The speakers have been selected to handle research methodology and the participants will have adequate time to engage the speakers. This event will also help participants to build networks with peers and experts in the subject area. Please share the attached file widely amongst your networks.

Registration for the colloquium is FREE, however, interested participants must confirm their attendance of the colloquium no later than 16th November 2020 using the link.

Best regards

AAFA Secretariat

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bonsoir du Secrétariat de l’AAFA

J'ai le plaisir de vous informer que nous organisons un seminaire virtuel de recherche pour l’Afrique de l'Est dedié au doctorants le jeudi 19 novembre 2020 à 14h00 - heure d'Afrique de l'Est (EAT). Le séminaire en anglais vise à soutenir les doctorants dans leur parcours de recherche et est donc ouvert à tous les étudiants en comptabilité et finance, ainsi qu'aux futurs doctorants et directeurs de thèse. Les intervenants ont été sélectionnés pour traiter de la méthodologie de recherche et les participants auront suffisamment de temps pour s'entretenir avec les conférenciers. Cet événement aidera également les participants à établir des réseaux avec leurs pairs et des experts dans le domaine concerné. Veuillez partager le fichier ci-joint avec vos réseaux.

L'inscription au colloque est GRATUITE, mais les participants intéressés doivent confirmer leur participation au seminaire au plus tard le 16 novembre 2020 en utilisant ce lien.

Secrétariat de l'AAFA

East African AAFA Virtual Research Seminar for PhD Scholars 19 November 2020.docx