African Accounting &
Finance Association

• News

22 Aug 2020 12:33 PM | Laura Achiro (Administrator)

Good day AAFA members,

I hope this email finds you well.

Reference is made to the upcoming AAFA Virtual Ph.D. and Scholars Colloquium to be held on the 1st and 2nd of September 2020, please find attached the programme for both days.  To register your attendance for the event, which will be held via Zoom, please use the link below at the latest by Friday 28th August 2020.

Secondly, enclosed is a notice of a virtual Annual General Meeting (AGM) of the membership which will be held at 17h00 GMT on Wednesday, 02 September 2020.  The virtual AGM will be run on Zoom and members should ensure they can access the platform and be conversant with the functionalities beforehand.

Please do not hesitate to contact me if you have any further questions.

Again, thank you for your interest in the AAFA

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bonne journée aux membres de l'AAFA,

J'espère que ce courriel vous trouvera en bonne santé.

Il est fait référence au prochain colloque virtuel de l'AAFA sur les doctorats et les universitaires qui se tiendra les 1er et 2 septembre 2020. Vous trouverez ci-joint le programme de ces deux journées. Pour enregistrer votre participation à l'événement, qui se tiendra via Zoom, veuillez utiliser le lien ci-dessous au plus tard le vendredi 28 août 2020.

Deuxièmement, vous trouverez ci-joint un avis d'assemblée générale annuelle (AGA) virtuelle des membres qui se tiendra à 17h00 GMT le mercredi 2 septembre 2020.  L'AGA virtuelle se déroulera sur Zoom et les membres doivent s'assurer qu'ils peuvent accéder à la plate-forme et connaître les fonctionnalités au préalable.

N'hésitez pas à me contacter si vous avez d'autres questions.

Encore une fois, je vous remercie de l'intérêt que vous portez à l'AAFA

AAFA 2020 Virtual Colloquium Programme.pdf

Notice of AAFA AGM.pdf